onsdag 24 september 2008

Lite från veckan som gått...

Hon jag tog kort åt tävlar här på min passhäst Gambri.

Oj! Nu i veckan tycker jag att jag bara har suttit med läxor och tränat till djurkunskapsprovet vi hade idag, men nu är det inga fler läxor den här veckan, vad jag vet.

Idag hade vi ingen lektion egentligen på eftermiddagen utan det var en liten tävling för de som går profil islandshäst, gym 2 och 3, och för de som går häskö, hästskötarkursen, så vi ettor kunde bara ta det lungt och kolla på fast några var tvugna att vara funktionärer och sekreterare. Jag var framme med kameran och hann ta 1200 bilder på pricken under den lilla tävlingen + några fler fast inte med min kamera utan med ens som går tvåan, tror jag, och skulle tävla, hon ville ha lite bilder på sig själv då hon tävlade.


En höstbild jag tog idag snett bakom elevhemmen


Haha! Börjar nästan få dåligt samvete bara för att jag inte har lämnat rummet sedan vi slutade för dagen, förutom att jag var ner och åt middag. Men jag har suttit och arbetat med en text jag ska skicka till BIRK och jag har arbetat med några bilder (28 st) från idag som jag har skickat till skolan. Dampat på datorn höll jag på att glömma att jag har gjort, fast det är nog delvis mitt fel att den går segt, jag har nämligen lite mer än 16´000 bilder på datorn...

Inga kommentarer: