söndag 28 september 2008

Tårta, laserhallen och Rock´n Roll!

Den här bilden tog jag då jag var hos M..., L... och moster i helgen.

Har varit hos moster fredag och lördag. Och vilken dag det var igår!! Då var vi och överraskade mosters kompis A... på 30 års dagen! Först var vi i hennes lägenhet och fikade kakor och tårta, sen åkte vi till ett ställe där vi körde något typ av bilrace med typ radiostyrdabilar som gick på skenor. Efter att ha kört de dära bilarna så gick vi till laserhallen och spelade! Det var jättekul!! Sedan åkte vi tillbaka till A...´s lägenhet igen och åt middag och ännu mera tårta, jättegott! Sen bar det iväg till Kaxås på Rockkonsert med störrene delen av gänget som hade grattat A... på födelsedagen! Det spelades 50- 0ch 60-tals musik där och det var en glad stämning där, dels för att alla som var där hade tagit med det glada humöret och för att det var endel alkohol i blodet som trippade upp glädjen lite. Det blev också endel dans i Kaxås, först dansade jag med min kusin och A...´s lillasyster M..., sen bara med M... och sen när jag skulle dansa med Moster och M... så kom det en kille och högg tag i mig, så då dansade jag en och sen halv låt med honom. Jag kan då säga att han inte var någon stjärna på att dansa! Haha!! Efter det så åkte vi från kalaset och moster lämnade av mig på Wången.

Inga kommentarer: