torsdag 25 september 2008

Dagen som var´t

Aulan och datasal i den närmsta byggnaden och de anda är stall A, B och C och längst bort har vi smedjan och skohallen.

A-huset där jag bor.
Hallen då man kommer in i A-huset


Korridoren om man tar vänster vid hallen. Dörren efter blomkorgen som hänger på väggen, är mitt rum.


Korridoren om man tar höger vid hallen. I ändan av hallen så kommer man till sälskapsrummet och köket

Idag på ridlektionen så fick vi rida för Sara för att Joanna var borta av någon anledning. Det gick jättebra på ridlektionen!

Efter att ha ätit middag så satte jag mig med texten "En dag på Wången" som ska skickas till BIRK islandshästförening och sen for ut med kameran och tog lite bildre till den, men är inte riktigt klar med texten än.
Ska ta och städa lite nu, för på lördag kommer min nya rumskompis och jag är inte här på Wången just då, utan jag är hos moster.

Inga kommentarer: