söndag 26 oktober 2008

Jag, Saga och Piltur på en liten promenix

Tidigare i veckan så sa jag till mamma att nån gång under lovet måste jag rida Saga. Så idag var jag ute och red på henne. Det är över ett år sen sist jag red henne. Det var jättekul! Piltur fick springa lös omkring oss då vi bara red på gårdsplan och på en åker. Fram och tillbaka sprang han och när han stannade flåsade han en hel del. Vi var inte ute länge utan bara så att Saga och Piltur fick röra lite på sig.
Mamma följde med och tog lite bilder med den vanliga digitalkameran.
Jag, Saga och Piltur ute på sväng.
Här fick vi ta en liten fikapaus, Piltur blev helt plötsligt hungrig.
Jag, då jag gör en misslyckad klackspark och håller på att falla framlänges över Saga´s hals.

Här står jag och skrattar åt mitt misslyckande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack :) :)