fredag 17 oktober 2008

Hmm...


Sitter nu och funderar på vad jag ska ta mig för förutom att sitta och sjunga till Mercy som Duffy sjunger. Kanska man ska ta och ringa till mamma och surra en timma eller två, eller ska jag ta och sätta mig och fortsätta läsa boken jag började läsa tidigare idag? Just det! Jag måste ju börja slänga ihop lite kläder och damma av mina dammiga ridbyxor som ligger mitt på golvet. Det finns endel saker att göra men man vet inte riktig i vilken ända man ska börja... Det får nog bli att jag först tar och stänger av musiken på datorn och ringer mamma sen får jag se hur det blir, det är ju alltid en början.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hur har du det? :)
Du kommer hem på höstlovet va? Då får vi hitta på någonting allihopa.

Carro sa...

På höstlovet, v.44, kommer jag att vara hemma ;) och jag måste åka till Ume och se hur ni alla bor!

Anonym sa...

Haha, jättenicigt ;)