lördag 2 april 2011

Cause we all just want to be big Rockstars


Lyssnade som vanligt på musik på Spotify nu när jag höll på att städa lite på rummet och mellan högarna med kläder som jag bar undan spelade jag lite luftgitarr till Airbourne - Blond, Bad And Beautiful. Skulle inte vara helt fel att kunna spela den lilla visan... Det finns ju ett par låtar som nog skulle va rikgt fränt att kunna spela, Airbourne har ju ett par styckna, Hardcore Superstar har en hel del bra, Backyard Babies - Saved by the Bell, AC/DC har också ett gäng gryma låtar t.ex. Thunderstruck och Highway to Hell, Fall Out Boy - I Don't Care, Guns N' Roses introt till Sweet Child O' Mine, HIM - Wings of A Butterfly... Oj! Listan kan göras lång!

Kanske man ska ta och lära sig att spela lite bättre än det lilla jag kan spela? Jag har ju Amandas akustiska gitarr här att börja med men tyvärr så har det flygit en sträng på den... Aja, då får det bli en annan gång det då!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Haha, Carro jag ska lära dig allt jag kan när vi kommer och hälsar på!

Carro sa...

kanoners! :D