torsdag 28 augusti 2008

Nollad!

Igår kväll kom treorna och tvåorna och skulle nolla oss ettor. Jag och M... höll just på att somna när treor och tvåor kom och bankade hysteriskt på dörrar och väggar, det var nästan så att man trode att det brann någon stans! Jag låg och väntade på att M... skulle gå och öppna dörren som var låst och kolla läget men hon klev inte upp så då gjorde jag det. Jag låste upp dörren och så fort det var gjor så slängde de upp dörren och en vältränad kille tog tag om min handled och tänkte dra ut mig ur rummet. Jag slet fort tillbaka handen och sprang in i rummet och klämde mig upp i hörnet på sängen. Treorna och tvåorna sa att om vi inte gav oss och kom ut så tänkte de dra oss ut! Jag och M... gav oss och fick då dra på oss lite kläder utanpå pyjamasen, det blev mjukisbyxor, huvtröja, jacka och skor för mig. Sedan var vi tvugna att traska ut till bilarna som stod och väntade. Jag hamnade i samma bil som en tjej som någon kille bara hade tagit under armen och gått ut till bilarna med, hon hade bara pyjamas, inga skor, ingen jacka eller något, så hon fick låna jackan av mig. Bilen blev fullproppad av åskådare och offer och hon som körde, körde fort! Efter att ha åkt typ två km så stannade vi mitt i skogen. Det vi skulle göra var att gå en bit in i skogen (med några treor och tvåor som spökade i skogen) och där skulle det stå en som delade ut kondomer som var "biljetten" tillbaka till skolan. In i bilen igen och till skolan. På skolområdet väntade ännu en överraskning, att gå i skrittmaskinen eller jogga som man gjorde ibland, medans de kastade vatten som var blandat med spån på oss. Efter detta fick man äntligen gå till sitt rum och sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det lät kul
// Frida No

Anonym sa...

Hahahaa.. Fick mig ett gott skratt, såg bilderna framför mig med vatten+spån... ojoj så otrevligt mitt i natten!