lördag 21 februari 2009

Elen går = "Carro, kan du slå på strömen?"


I morse efter att jag varit och släppt ut hästen så kom jag tillbaka till ett ganska mörkt stall. Eftersom att jag hade sett att F stallet var tänt så var min första tanke: Jaha, nu har jordfelsbrytaren slagit ifrån igen och vem blir det som får slå på det igen? Jo jag. Och det första de frågar mig då jag kommit in är:
"Kan du slå på strömen igen? Jag vågar inte." (En liten paus) "Det är lite läskigt strömen gick då jag hälde ut vattnet ur vattenhinken, precis som förra gången."

"Jamen... Då är det ju vattnet som jordar med något eltjosan och jordfelsbrytaren slår ifrån:" blev mitt svar.

"Jaha... Kanske är det för att det kommer vatten på elementet då jag häller ut det."
Grattis...

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK CARRO! :D
jamen, precis.
Om ett år, då jävlar!