onsdag 12 november 2008

En mycket kortfattad vecka

Oviksfjällen i bakgrunden

Alsensjön

Åre (tror jag)


Oj, nu är det länge sedan bloggen såg ett nytt inlägg.
Kanske jag ska berätta lite om vad som hänt här på Wången under veckan, jag jag kan börja med att berätta att vi har varit utan internet hela veckan här på boendet och när man fick tillbaka det igår så trode man nästan inte att det var sant! Nu när man väl hade fått tillbaka internet så tänkta jag att jag skulle ta och spela lite World of Warcraft, men icke det vill bara inte funka för mig.
Idag var vi bara fem från islands som var friska så då gick det snabbt och smidigt att göra russen klara på travlektionen och vi fick också sluta tidigare.
I helgen som var så var Malin, eller Lillmalin som hon kallas, och hälsade på här på Wången. Jag tror att jag inte har pratat så mycket på länge som jag gjorde då, vi satt och kollade på bilder från sommarens ridläger -det blev hel del kommentarer och skratt.
Har varit på några promenader i Alsen och hade då med mig kameran och jag varbara tvungen att soma in det jag tror är Åre allt vad som gick och nu längtar jag bara så jättemycket tills i vinter då vi ska åka dit på skidsemester med moster och kusinerna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det är där! :)