torsdag 27 november 2008

Pimp my room

I helgen var jag med moster, M... och L... till Sundsvall och gick på IKEA och Birsta City. Då passade jag på att inhandla lite saker till mitt nya rum här på Wången. Det blev två ylleplädar, en matta, två par gardiner (ett par svarta och ett par vita), badrumsmatta, handduk i rött, sidobordet LACK, tre vaser, ett par pc/dvd lådor, krokar som man hänger över dörrar och tyg som jag ska hänga upp på väggen som fondvägg.
Jag har ännu inte hängt upp tyget och tavlorna, som jag hade sen innan, eftersom jag inte riktigt vet var jag ska placera dem.

De tre vaserna jag köpte på IKEA

En kallender och två julgranskulor jag fick med ett paket hemmifrån idag.

Gardinerna och vaserna

Rummet

Min säng med en ny yllepläd på

Rummet sett från hallen

Till ni där hemma (mamma, pappa och Anton): observera att det är städat för en gångs skull!!

Inga kommentarer: