söndag 5 april 2009

Två timmar...

... gitarr sätter spår i fingrarna på en ovan spelare. Jag satt i ca två timmar och spelade på min rumskompis gitarr och nu efteråt så har jag ingen känsel i fingertopparna på vänstra handens pekfinger, långfinger och ringfinger och det är ändå kanske en och en halv timma sedan jag slutade spela Dolly Parton's Joline. Jag märkte att på slutet lät inte gitarren lika bra som den gjorde i början, den blev nog lite ostämd.

Tur att jag har låst dörren in till rummet, annars hade den nog legat lös ute i korridoren och sen hade jag fått hänga tillbaka den, några lustigkurrar tar lös dörrarna från sin rätta plats och ställer dom mitt ute i korridoren.

2 kommentarer:

frida sa...

Haha, här snöar det som tusan oavbrutet. Jag hatar det. Vill ha sommar ;)

Har ni mycket snö?

frida sa...

Haha okej. Jag hoppas innerligt att det kommer ske här snart också ;)