tisdag 30 november 2010

Parasit, magsjuka eller något annat?

Nu ikväll då vi som går profil islandshäst tränade på kadriljen, utan hästar, i den lilla gymnastiksalen uppe i kårhuset så började jag må riktigt piss! Så jag var bara med på två av fyra rundor som gicks. Man blir ju lite fundersam om det är den där parasiten som finns i Östersunds vatten man har fått eller om det är vanlig magsjuka eller något annat mindre ovanligt. Jag var i fredags på besök hos min moster inne i Östersund och drack då lite vatten från kranen så jag kan ju ha blivit smittad av det. Hörde då jag pratade med pappa i telefon att han hade hört att inkubationstiden är fyra dagar och det är nu fyra dagar sedan jag drack Östersundsvattnet...
Huvva! Hoppas att jag slipper eländet och att det är något helt annat än en parasit!

Inga kommentarer: