fredag 4 december 2009

Åkrädd?



Nu sitter jag på buss 63 på väg hem. In till Östersund från Wången så åker man med någon av Ärsenbussans bussar och jag måste erkänna att jag blev lite åkrädd då minibussen gjorde några omkörningar, jag var rädd att bussen skulle få sladd på vinterföret och sladda in i bilen/lastbilen vi körde om. Nu kan jag tack och lov inte se vägen så jättebra så det känns på sätt och vis lite bättre och eftersom det är en dubbeldäckare så kan man inte köra hur fort som helst. Jag misstänker att det är efter den där olyckan som var förra gången jag åkte buss, vi fick då stå och vänta ett bra tag pga en krock mellan en personbil och en annan buss som slutade med att en mamma och ena barnet omkom och det andra barnet fick en skallfraktur, som har satt sina spår på näthinnan...
Nu vill jag bara hem och sätta mig i soffan i lillebrors rum, krypa ner under medtaget täcke och spela Da Vinci koden på PS2.

1 kommentar:

frida sa...

Vad fint du gjort på bloggen Carro. Hoppas vi hinner göra nåt allihopa på jullovet! :)
Kram