fredag 4 december 2009

En grej från önskelistan...

Nala har lärt sig att det är varmt att ligga och sova på Mixa när hon tycker att det är lite väl kallt inne...

I julklapp så önskar jag mig en väckarklocka som är lite svårare att stänga av alarmet på än mobilen eller en vanlig väckarklocka. Jag har nämligen lyckats ett antal gånger den här terminen (och två gånger den här veckan) nästan med att försova mig för att jag har stängt av alarmet istället för att trycka på snooze eller som i morse jag tryckte ett par gånger på snooze och sista gången det ringde stängde jag av alarmet för att kliva upp och äta frukost. Klockan 8 vaknar jag av att Amanda kommer in i rummet efter att ha haft stalljour och vi börjar skolan kl 8.30... Så det var bara att göra sig i ordning och gå ner.
Så nu vet alla vad en av sakerna jag önskar mig i julklapp är och av vilken anledning jag önskar mig den.

Inga kommentarer: