torsdag 19 mars 2009

Planer för lördag

Skoljacka' min

Vad kul det ska bli på lördag! Då ska jag och Mika göra Birsta city osäkert och kanske man då ska ha skoljackan på sig så att man blir en riktig kändis! Nä då, ni som ska dit då kan ta det lungt och skolan kan också ta det lungt, jag tänker inte ha skoljackan för den luktar häst och för att jag vill vara lite anonym, jag ska inte heller härja som en tok med min kusin där heller utan vi kommer att lungt strosa runt där på affärer och kolla.
Nä, nu så ska jag hoppa in i duschen och sen så ska jag laga Sagas täcke, sen så ska jag köra ner huvudet i kudden och sova hela natten lång.
Hejj veh jeh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är fint med mig. Har varit i Älvsbyn i några dagar och sett brorsan tävla. Riktigt kul! :)

Hade du det trevligt i Birsta? :)